The complete makeover of Csemege — or, how to target the 30+ age group

Egy Csemege teljes átalakulása, avagy így kell megcélozni a 30+-os korosztályt

Kicsit kivártunk, így már teljes összhangra érkeztünk. A Kecskeméti utcában, a nor/ma pékség mellett egy megüresedett néhai csemegeüzlet kapott új belsőt és tartalmat, de még milyet! Reggeliző, csevegő, natúrborozó, randihely, vacsorahelyszín lett egyben, a hét második felétől amolyan egész napos bázis. Emlékezetes és minőségi ízekkel, sok tapasztalattal felvértezve.

https://welovebudapest.com/cikk/2023/02/15/gasztro-fekete-norma-megnyilt-csemege-kalvin-ter-reggeli-kave?utm_campaign=later-linkinbio-welovebudapest&utm_content=later-33073613&utm_medium=social&utm_source=linkin.bio&fbclid=IwAR1sDfT5fwnjFOidN6lAcklz_V3N0MLtJoB7jsyUHgIzPLZi2O4MGcSUBcs

Vissza a blogba